torsdag 14 februari 2008

Mitt hjärta alla dagar

Blev lite irriterad på Sambon nyss, men nu har jag redan glömt bort varför så jag kör på med dagens inlägg precis som jag hade tänkt. Sambon läser inte Fem varje dag, så han slipper bli generad. Just idag vill jag hylla honom eftersom
  1. Han är så flitig med dammsugare och trasa. Emellanåt kan det bli irriterande med en pedant i stugan men för det allra mesta är det skönt att ha ett välstädat hem.
  2. "Det finns ingen mat hemma" säger jag. För Sambon finns det inget som heter tomt kylskåp, han är en mästare på att slänga ihop goda saker av ingenting.
  3. Han är musikalisk och sjunger jättefint.
  4. Jag får så fina presenter av honom. Ofta får jag hela outfits (i julas: klänning, örhängen, halsband, handväska och världens giftigaste skor i fejkkrokodil) men framförallt köper han saker till den person som jag vill vara, inte till den jag oftast är.
  5. Han är en fantastisk pappa till Lilla H.

Inga kommentarer: