onsdag 6 februari 2008

Finnes: En styck klargul handväska från NEXT innehållandes


Privat mobil, jobbmobil, tom fryspåse, svarta skinnhandskar, handsfree till privat mobil, handsfree till jobbmobil, nyckelknippa, svarta stora solglas i kasst tygfodral, en ask reklamtändstickor, ett par öronproppar, julklappsplånbok som är så liten att jag inte kan börja använda den förrän jag rensat min gamla på allt onödigt, en fickförpackning Lambi näsdukar, en ask Compeed-plåster mot skavsår, passerkort, buss- och tågtidtabell, liten rosa Marimekko Unikko-börs innehållande vaniljlypsyl från ACO, brunrött läppstift från H&M, rött läppglans med lite glitter från Lumeno, något ljusare rött läppglans utan glitter från FACE Stockholm, rosa läppstift från Clinique, tre plåster med Bamsemotiv, fickspegel, hårnål, sex st Ibuprofen, en Rennie. Plånbok innehållandes 61 kvitton, ytterligare en tidtabell, 16 plastkort varav tre bibliotekslånekort, egna och andras visitkort, ett frimärke, ett värdehäfte från Pocketshop, rikskuponger, 120 kronor. Diverse smulor, gem och pennor.

Önskas: En styck mjuk, mellanbrun väska i finaste skinn innehållandes

  1. En vacker plånbok med någon lite extra rolig detalj


  2. Ett behändigt litet paraply, gärna med volang.


  3. En sminkväska innehållande max fem essentials av bra kvalitet.


  4. En mobil med handsfreen alltid isatt och fungerande.


  5. En classy penna.


Passerkortet får jag väl ha i fickan i mitt nästa liv.
Bild från Balenciaga.

Inga kommentarer: