söndag 17 februari 2008

Mamman är aldrig Ensamma mamman

Tillbaka på hemmaplan igen och jag kan inte låta bli att vara lite avundsjuk på Sambon som fått vara hemma själv i två hela dygn. Drygt! Jag vet att han både jobbat och dammsugit, det är inte det... Men om jag någonsin är själv hemma igen en hel helg så har jag ett gäng uppdämda behov att tillfredsställa.
  1. Sätta på gamla favvolåtar superhögt, dansa och sjunga med. Låtförslag: Let My Shoes Lead Me Forward (Jenny Wilson), Babies (Pulp).
  2. Lägga mig i badet i flera timmar utan att fundera över om vattenskvalet väcker Lilla H.
  3. Bjuda in massa coola chicks till pyjamasparty natten lång.
  4. Spatsera omkring naken och prova massa skor, underkläder och gamla smycken.
  5. Stöka till. Slänga kläder, tidningar och smink lite varstans.
Why? Because I'm worth it. (Eller annan passande reklamslogan)

Inga kommentarer: