torsdag 1 maj 2008

Jag har blivit utmanad!

Vad betyder det? Jo, att andra läser min blogg. Det tycker jag är så himla kul att jag antar utmaningen trots att jag skrev en liknande nyligen.


TRE saker som skrämmer mig:
Framtiden
Spindlar
Pensionssparande (mkt bra svar som jag snott av Verldens gang. Vem får inte stora skälvan av det orange kuvertet?)

TRE saker jag har på mig:
Rött nagellack på tårna
Matchande underkläder (tål att nämnas då det verkligen inte är något som händer varje vecka.)
Klänning med byxor till. Känns väldigt 2003.

TRE sanningar:
Lilla H är hos min mor och far och det är jätteskönt! (Fem timmar sedan vi vinkade hejdå!)
Jag ska just gå och smygröka under fläkten. Hallå, man måste passa på!
Jag gillar både Oprah och Doktor Phil.

TRE saker jag verkligen vill ha:
En semesterresa bokad och betald.
Ett nytt lass kläder.
En riktig tjejdag med mina bästa väninnor från journalisttiden. Det hade vi ofta innan barnen kom. På drygt ett och ett halvt år har vi fått barn alla fyra.

TRE personer jag utmanar:
Åsa
Anna-Klara
Christina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiih! En utmaning kan man ju inte ignorera. Jag sätter igång direkt.

Stark och fri sa...

Skoj! Jag klurar och återkommer!