söndag 18 maj 2008

I veckan som kommer...

  1. måste jag ta bussen antingen måndag eller tisdag eftersom Sambon ska åka och fylla på pelletsförrådet.
  2. ska vi på informationsmöte på Lilla Hs förskola. Spännande! Hur många vuxenpoäng drar man inte in en sån kväll? Funderar på att baka något gott från mina egna ägandes rabarber för att göra gott intryck. Eller så gör jag som vanligt: Dyker upp lite nervös och ger intryck av att vara lite sur och stroppig och får sedan tillbringa flera veckor med att ställa allt till rätta dvs visa att jag är helt normal och t o m trevlig emellanåt.
  3. har vi ett gäng marknadschefer från andra länder på besök på jobbet och då ska det dineras in till sena kvällen.
  4. tar Lilla H och jag bilen till hemstaden för att slappa medan Sambon kämpar vidare med altanen.
  5. firar jag min mor på mors dag och kommer hem hit på kvällningen där jag hoppas att även Sambon hakat på den trenden, om ni förstår vad jag menar. Nudge nudge.

Inga kommentarer: