torsdag 15 maj 2008

Hur går det med jagsakerna?

Dåligt, skulle jag vilja säga. Men så kollar jag av och då visar det sig att det inte är så himla illa pinkat ändå. Fast jag har legat av mig på slutet. Resultatet blev bättre än förra månaden, 4/5, so why do I feel som om jag är den minst prioriterade människan på jorden? Är jag bortskämd? Klart jag är.
  1. Träning minst två gånger i veckan. Det är ju ett rent skämt. På tre veckor tränade jag ingenting men nu har jag kommit igång igen. Dessutom är jag ute och idkar friluftsliv varje kväll efter jobbet. Det vill säga drar upp ogräs och springer efter Lilla H.
  2. Sovmorgon, ja det har jag skrapat ihop två stycken på raken då Lilla H var hos mina föräldrar och vi firade tio år.
  3. Utekväll hade vi en rejält rolig en i början av april och så var Sambon och jag ute och firade.
  4. Tid och pengar till shopping tycker jag det gått ganska dåligt med. Men en top, ett par solglas, ett par shorts och ett par skor kanske inte är helt illa?
  5. Och tänk, klippt och färgat barret har jag också gjort. (Obs! Bilden däruppe är ett par år gammal, blev så trött på min förra.)

Inga kommentarer: