torsdag 8 maj 2008

Veckans ABC - F

  1. Less bitter - more fnitter. Det är mitt nya motto som jag myntade på jobbet idag. Jag tror på det, jag tror jag kan efterleva det.
  2. Frankrikeresan. Will they? Won't they? Fortsättning följer.
  3. Fluff. Ett favoritord på både engelska och svenska. I love fluff, jag älskar fluff. Symboliserar allt som är lite extra, som ger lite strålglans. Nu har jag lärt mig att det även är ett smeknamn för SLF = Shredded Light Fractions inom min bransch.
  4. Framtiden. Åh, vad jag funderar på detta. Kan liksom inte bestämma mig för vad jag vill, vad vi vill, vad vi borde och inte borde göra...
  5. Ett är då säkert och det är att Lilla H börjar på förskolan Hermelinen i augusti. Det är en naturförskola och jag tror att det kommer passa honom alldeles utmärkt.

Inga kommentarer: