måndag 26 maj 2008

Orsak och verkan

Det har varit skralt bland blogginläggen.
  1. Jag är så trött, det har varit mycket jobb, mycket hemma. Sena kvällar.
  2. Körde till hemstaden i fredags och inledde vistelsen med ett allergianfall. Inte haft några känningar av hösnuvan på hela säsongen men så POFF så svullnade allt igen, jag tröstade mig med rödvin och fredagens blogginlägg försvann i ångorna.
  3. Jag småkollade på stora mello men mitt intresse är svalt, kan jag säga. Lilla H åkte på en busförkylning och satt i min famn efter ett ledset uppvaknande just när Perelli drog sig igenom sitt nummer, så just det såg jag. Det är en habil låt men jag tycker hon ser så jädra läskig ut. Lilla H började gråta. Blev dock superglad av Frankrikes bidrag och satte mig med pappas laptop och bloggade loss om Beach Boys. Men den där jädra trådlösa uppkopplingen dom kör med var så långsam att jag inte hann hitta några länkar så jag la ner.
  4. Igår körde jag hem och allt flöt på men Lilla H ville inte sova så det blev inget bloggande av.
  5. Nu jobbar jag.

2 kommentarer:

Ke.Li sa...

På jobbet hinner man allstå med ett inlägg, eller 2. Känner igen det där!
Jobbigt med allergi.

Stark och fri sa...

Det går upp och det går ner. Snart vänder det.
Håller med om Perelli, hon skulle platsa i familjen Addams. Usch nu var jag elaaaak. hehe