tisdag 15 april 2008

Stuff they left behind


Mina engelska svärpäron, alltså.
  1. Min svärmor, 78 år, läser ovanstående publikationer med stort intresse. Hon och en grannfru köper några var och så byter de sinsemellan. Hoppas grannfrun hann läsa dessa, för de fick stanna kvar hos mig. Jag älskar att hålla min vurm för engelska white-trash-newz levande!
  2. Chokladtäckta brazilnuts. Min och Sambons favoriter. Konstigt att det fortfarande finns en halv ask kvar i kylen. Det beror nog på att Sambon varit så mätt efter...
  3. Alla korvar, tepåsar, köttpajer och buljongtärningar han beställde. Enligt Sambon älskar Lilla H också de feta (i dubbel bemärkelse) korvarna. "I'm not exaggerating, he got REALLY excited!"
  4. En lilla H med ett utökat bibliotek. Flera fina pekböcker från Ladybird - bästa presenten om jag får bestämma.
  5. En svärdotter med ett uns dåligt samvete. Av olika anledningar hann jag inte träffa dem så mycket och när jag väl var hemma var jag säkert rätt trist. Sån är jag. Just nu.

Inga kommentarer: