torsdag 17 april 2008

Multiplikationstabellen

Fem gånger tre är lika med en utmaning jag inte kunde motstå.

Tre namn jag går under:
Mitt förnanm med -enändelse istället för -aändelse av ursprungsfamiljen.
Sparkle av Sambon.
Mamma av Lilla H (jo, någon enstaka gång har han fått till det!)

Tre saker som skrämmer mig:
Barn som försvinner
Familj och släkt som dör
Att lycka är något förgängligt

Tre saker jag har på mig:
Vitt linne
Svart, stickad cardigan
Brun kjol med ränder

Tre sanningar (om mig):
Jag tror mig om att kunna skriva en bok en vacker dag
Jag är i grunden rätt lat
Den här våren är jag trött och lite nedstämd

Tre saker jag verkligen vill ha:
Lugn och ro
Värme
Mer tid med Lilla H

2 kommentarer:

Ke.Li sa...

Jag tror oxå att Du kommer/kan skriva en bok en vacker dag!

En Lisa... sa...

Glad jag blir!