fredag 11 april 2008

Det blev inget om Per

Kollar min blogg och inser att fredagens inlägg inte publicerats. Satt av olika anledningar på ett internetcafé på Centralen klockan åtta på morgonen och skrev det inlägget så det var ju egentligen en självklarhet att det skulle muppa sig. Smart som jag är hade jag dock mejlat texten till mig själv, van vid datorhaverier. Osmart som jag är och på grund av att fredagen blev en sällsynt jobbig dag glömde jag dock bort allt som hade med bloggen att göra. Så idag får ni två inlägg, ett nu och ett ikväll. Kom sen inte och säg att jag inte ger valuta för pengarna.

Fredag: Ska ta tåget till Per Gessles hemstad och jobba idag och tänkte blogga loss om hur vi som små plattbröstade teens låg på grässlänten och lyssnade på "Ljudet av ett hjärta". Tänkte blogga loss om hur många gånger jag stod framför spegeln och sjöng Roxettes "Spending my time" i mitt rum med coca-colaaffischer. Istället blir det till att tjura över att jag inte kommer att få någon användning av den lilla lånade laptoppen på tågresan.
  1. För jag har glömt sladden.
  2. För jag har glömt sladden.
  3. För jag har glömt sladden.
  4. För jag har glömt sladden.
  5. För jag har glömt sladden.

Inga kommentarer: