onsdag 2 januari 2008

Ytligheten tar sig upp på nya nivåer

Idag har jag börjat mitt nya jobb inom den stora koncernen. I arbetsuppgifterna ingår att vara redaktör för personaltidningen, skriva artiklar och nyhetsbrev till kunder och anställda. Dessutom ska jag författa svarspolicies och bistå bolagens chefer med omvärldsbevakning och rodda med årsredovisningen. Bland annat. En hel del att sätta sig in i och förbereda sig på som ni förstår.
De fem områden som upptar det mesta av min tid så här i upptakten är:

  1. Vad ska jag ha på mig?
  2. Vad ska jag ha på mig?
  3. Vad ska jag ha på mig?
  4. Vad ska jag ha på mig?
  5. Vad ska jag ha på mig?

1 kommentar:

Sandra sa...

Välkommen i gänget och stort lycka till med nya jobbet. Låter ju superkul. Hör av dig när du har kommit in i de nya rutinerna och har tid att svänga förbi.