onsdag 16 januari 2008

My kind of kul


Idag tog det två timmar (2 t-i-m-m-a-r) att åka till jobbet mot vanliga 35 minuter. Olyckor på alla håll och kanter i stan skapade värsta kaoset. Suck! När jag kom fram var dessutom alla våra parkeringsplatser tagna och jag fick ställa mig på betalparkeringen. #%&/¤=)/%=!!!

MEN på hemvägen var allt mycket smidigare och soligare. Jag lyssnade på Mammas nya kille i PR. Brukar inte gilla det programmet men idag skrattade jag högt åt flera inslag. Thunder hade en rolig grej men roligast var Patriks lista. Den såg ut ungefär så här i förkortad version:


Människor jag önskar vore mina ex


5 Pernilla Skifs. För då hade hon varit ihop med mig innan hon träffade Björn och då hade de pratat om mig.

4 Jovan Radomir. För jag vill ha det på mitt CV, att jag varit tillsammans med killen med världens näst snyggaste solariesolbränna.

3 Lucy Ewing. Vi hade för mycket gemensamt, helt enkelt. Båda blonda och pigga.

2 Björn Skifs. Jo, men bara för att schweina till listan lite!

1 Anna-Lotta Larsson. Det vi aldrig hade ihop var magiskt, trolskt.



Inga kommentarer: