söndag 23 mars 2008

Fortsättning på tfn-listan

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej. D är min fina lilla kusin som just förlorat sin storasyster, sin svåger och syskonbarn.

Brukar du hänga med nr 19?
Nej, inte brukar. E är en gammal kompis som flyttade till våra trakter med sin fru M för ett par år sedan. Nu ses vi ibland och i somras var jag på deras fiiiina bröllop.

Är nr 20 bra?
Ja, absolut! En annan gammal kompis från gymnasietiden som jag bland annat musicerat mycket med. Nu bor han i Sthlm med sambo och barn och spelar musik for a living.

Gillar du nr 26?
Jadå! Detta är också en gammal gymnasiebekant (herregud, har jag inte lärt känna några nya människor sedan 1994?) H bor numer också i Sveriges andra stad, är gift med M och har en liten son. Dessutom renoverar hon huset och har just börjat nytt jobb så vi har inte hörts av på ett tag...

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Detta är numret till IKEA, la in det då jag skulle ställa mig i kö i deras kundtjänst under en väldigt lång bilresa (någon annan satt vid ratten) Jag har absolut ett förhållande med IKEA och det är jag nog inte ensam om.

Inga kommentarer: