måndag 7 juli 2008

Got da dress!

Provade även ett par fasansfullt vackra Miu Miu-klackar till. På rea!!! 2200!!! Jag tog mig samman och blockerade trappan här hemma med andra, redan existerande, alternativ. Klänningen ser ut så här. SKREV JAG JUST MEN NÄR JAG SKULLE LÄNKA så finns den inte kvar på hemsidan! Slutsåld i samtliga storlekar. Alltså, I am so flattered! Att ni tyckte den var så snygg att ni också kände köpbegäret sticka i magen när ni såg den. And that's alright as long as you don't show up at the same frikkin' party as me! Varför skriver jag på engelska? Det är en sådan dag, allt är upp och ned, jag är glömsk, slösaktig, hungrig. Och överanvänder dessutom utropstecken å det grövsta. Olik mig själv på nåt vänster.

Så, vilka ska jag ta? Svarta Mary Janes i mocka med vristband samt liten rosett. Svarta i fejkat krokodillack med tjock sula. Senapsgula kilklackar. Snörskor i skinn och mocka med stansat mönster. Svarta med bred klack och fjäril/rosett/hålmönster på hälen.



4 kommentarer:

Tudorienne sa...

Mary Janes tycker jag.

Amanda sa...

GULA KILKLACK

supersmickrande
somriga
informellt coola

(och när ska du ha dom om inte i juli?)

PS: Kilklack äger på gräs & grus

Anonym sa...

Gula kilklack, håller med föregående talare. Det är ju sommar, eller nåt som ska likna sommar i alla fall. De andra kan du välja mellan resten av året :)

En Lisa... sa...

Amen, de gula får det bli! Tack för hjälpen.