lördag 26 juli 2008

Girls just want to moan (and use torrschampo)

Idag är jag nöjd igen (till skillnad från de senaste två dagarna då jag "just wanted to moan all the time", enligt närstående källor). Apparently.
Idag strålar solen, det är så vackert att man nästan spyr över hur mysigt man känner sig tvungen att ha det. Idag ska vi...
  1. klippa gräset (Sambon), städa toaletten (jag). Vi har bara en toalett, det tackar jag gud för allt som oftast.
  2. fundera ut vad vi ska äta ikväll och inhandla det.
  3. åka till kompisar och (förhoppningsvis) bada i deras sjö samt (kanske) fiska.
  4. få besök av andra kompisar och häcka på altanen tills solen går ner.
  5. men först: Duscha och tvätta mitt skitiga hår.
    Lyssna på det här:
    Torsdag kväll: Jag orkar inte duscha fast jag borde...ska ju träna imorgon på lunchen så jag klarar mig fram tills dess. Fredag morgon: F-n vad mitt hår är skitigt, hinner inte tvätta det nu eller på lunchen, får köra med torrschampoo. Fredag lunch: Orkar inte gå och träna. Fredag kväll: Can I sleep next to you despite being really dirty and smelly? P A U S. Yes.
    P A U S But I'm not coming to bed right now.

Inga kommentarer: