fredag 19 september 2008

Ändrade planer

Vad mycket man hinner när det inte blir riktigt som man tänkt sig. Vi skulle hälsat på goda vänner idag och stannat över natten, men Lilla H är inte riktigt frisk så vi fick ringa och avboka. Här har solen strålat hela dagen (stackars Lilla H som mest legat och sovit), men som sagt: Vad mycket hans föräldrar hunnit med!
  1. Sovmorgon för min del. Jag tog natten och det var ingen sinekur med ett sjukt litet barn, kan jag säga.
  2. Till lokala byggvaruhuset innan lunch och blomsteraffären på vägen hem.
  3. Sambon har röjt frenetiskt i trädgården medan jag skrubbat kylen.
  4. Städat undan sommarskorna och sonderat lite bland höst- och vinterjackorna har jag också fått tid till.
  5. Nu ska jag baka pizza och sedan päsa framför IDOL, säsongspremiär för min del!
Så underbart skönt det kan vara med en alldeles vanlig lördag!

Inga kommentarer: