söndag 28 september 2008

Hoppar på en utmaning från Amanda del 2

Ligger lite efter med inläggen så knökar in några extra idag.

1) Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Jag sponsrar ett gym, en månad sedan jag var där.

2) Det första du gör på morgonen?
Vardag: stänger av alarmet. Helg: Tittar på klockan och blir glad om den har hunnit bli halvåtta.

3) Hemlig "förälskelse"(typ nån skådis eller annat "oskyldigt")?
Hemlig var det ju.

4) Pratar du med dig själv?
Ofta, men sällan högt. När jag är riktigt stressad och klantig läxar jag upp mig själv med kommentarer såsom: Nu får du väl ändå ta och skärpa dig!

5) Mest märkbara tantvarning?(om finns)
Brukar ofta vinna tjejgängets inbördes tävling för värsta tantkommentarer. En återkommande är att jag nästan alltid utbrister "Vilken fest" så fort någon bjuder på mer än en slät kopp kaffe.

Fortsättning följer

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Oh shit. "Vilken fest" är verkligen en kul kommentar, jag flabbade högt när jag läste det. Jag skulle å andra sidan vinna över de flesta i tanttävligar.

Tant and i'm proud.