onsdag 6 augusti 2008

Sånt vi delar på...

  1. Matlagning. Fast om jag ska vara ärlig gör Sambon mest (men jag storhandlar å andra sidan oftast själv)
  2. Toalettstädning. Med lite plus åt mitt håll.
  3. Tar hand om Lilla H. Fast när jag är hemma släpper jag honom ogärna ur sikte.
  4. Tvättar kläder. Sambon plockar oftare i och ur, jag viker ihop och bär upp.
  5. Pysslar, fixar och plockar undan. Sambon plockar, plockar, plockar - pedant som han är, men jag är inte så dålig på att röja undan jag heller. Jag pysslar och fixar det mesta till högtider och fester, Sambon flyttar omkring möbler, ramar in tavlor, viker ihop filtar och puffar kuddar.

Missa inte morgondagens final: Sånt som ingen gör...

2 kommentarer:

Anonym sa...

I can´t wait!
/Ke.Li

Tudorienne sa...

Detta är minsann spännande! Funderar på hur det skulle se ut med såna lisor om detta hus...