lördag 13 december 2008

Känn dig manad!

Jag är så himla pysslig. Nu har jag hittat på en egen utmaning, vart ska detta sluta? Vi kan kalla utmaningen för: Vad står det i dina senast fem mottagna sms.
  1. Bra, då tar vi med! Jag och Liv är förkylda, tror du att någon kommer att bli orolig för smitta? Jag har ju helt släppt det där med förkylningar. Ses sen?
  2. Hej! Vi har en flaska glögg. Ska vi ta med den eller blir det bara "fjösigt"? Vi blir nog lite senare än tre, ok? Kram.
  3. Hej! kan du smsa mig Annas och Hannas nummer? Längtar till i morgon.
  4. Hej, nu är ditt Aftonbladet Plus betalt en månad till. Se våra erbjudanden och läs mer hur du administrerar ditt konto på http://mobil.aftonbladet.se/p Vi ses!
  5. Tack! En tröst är att vi iaf är femton st. Förra året var de tre... Ses på lördag.

Jag utmanar FEM stycken fellow bloggare: Amanda, A-K, Verldens gang, Ninne och Kim (som inte bloggar och får skriva sina i kommentarsfältet ;).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig hedrad som blir utmanad fastän jag inte är en bloggare. Ok, har visst några långisar ser jag:

1.Tack för igår. Mysigt. Scott bytte batterier i traktorn och nu fungerar den som den ska.

2. Hej...vi har precis gått och lagt oss...vi ses där imorgon kl 9.45. Kram

3. Nej det blir inte fjösigt din toka! Ta gärna med den. Ni får komma senare eftersom ni stannar längre ;-) Ingen som sjukanmält sig ännu - rekord. Kram

4. Hej! Har tänkt på er, extra mycket på Liv och hennes första Lucia. Ser fram emot bilderna. Vi har varit i Halden och handlat. En för mig mycket känslosam nostalgiresa. Tänkte mycket på mina föräldrar och alla mina otroligt kärleksfulla barndomsjular! Julstämningen kommer nu behagligt smygande. Ser fram emot julen. Pa och jag fortfarande förkylda, rätt så ok annars. Krya på er, hörs i helgen. Puss och kram.

5. Hej vännen! Nu har vi flyttat in i vårt drömhus. Här är superfint, ni är så välkomna på besök. Vi har samma telefonnummer som innan. Och i måndags var vi på ultraljud. Det var en väldigt livlig liten krabat i magen. Mysigt! Känns skönt att veta att allt verkade bra :-) Hur är det med dig annars? Massa kramar.

/Kim

Amanda sa...

Asrolig utmaning. Men. Jag KAN bara inte. För det står hemlisar. Pajjigt, jag vet.