söndag 7 december 2008

Jo då, allt går




Det finns en hel massa man kan göra TROTS att man har benet i gips. I helgen har jag...
  1. bakat. Lite meckigt är det ju att ta fram och plocka undan allt. Då får man hoppa på ett ben eftersom man inte kan bära äggkartonger med kryckor.
  2. ha tights! Jag tog ett par julklappsstrumpor från förra året, inte några favoriter, och klämde mig ner i dom. Svart, bylsig, sidenklänning från MONKI med brett skärp i midjan på det och jag såg bara lite knäpp ut.
  3. ansat bikinibuskaget med hårborttagningsmedel. Nu var det dags och jag inledde en längre balansakt för att sedan upptäcka att den jävla cremen inte fungerade! Blev fruktansvärt arg, de hade slut på Veet så hade köpt nån annan skit. Helgens misslyckande, helt klart.
  4. nätshoppa gunghäst. Se bild.
  5. gå på middagsbjudning där både Sambon och jag kunde ägna oss åt diverse ädla drycker trots att jag inte kunde promenera hem. Hur? Jo, genom att vår värdinna som ammar och både hämtade och skjutsade hem oss. Så fantastiskt!

Inga kommentarer: