söndag 28 december 2008

Jag skulle inte ha nagot emot...

...att inkludera foljande poster i 2009.
  1. Skaffa mig en ny hobby, jag tanker mig att jag ska borja pimpa gamla dockskap. Ska borja med mitt gamla och testkora det pa Lilla H.
  2. Har ocksa lust att borja trana kampsport.Tror det skulle passa mig. Tavlingsinriktad, liten och (en gang i tiden) snabb. Och sicka snygga drakter sedan! Jag kommer se ut som en 14-arig kille, men det ar smallar man far ta. Finns nagot som heter "Krav maga", nagon som provat?
  3. En ny graviditetet skulle jag ocksa kunna tanka mig. Tyvarr ar det ju brukligt att man ar tva om dessa, lite storre, beslut. Lila H har dock redan gett sitt samtycke. Ska jag kanske kolla med Sambon ocksa?
  4. Under varen ska dubbeldorrarna upp i vardagsrummet sa vi enkelt kan trippa ut pa altanen med morgonkaffet. Vi har kommit over ett par jattevackra gamla dubbeldorrar med glas, just nu ar de dock morkbruna.
  5. En shoppinghelg till London for att traffa gamla kompisar vill jag absolut klamma in. Blir nog inte forran till hosten men det kan jag sta ut med. Ska starta ett holiday account, det har vi aldrig haft forut.

4 kommentarer:

Stark och fri sa...

Kampsport - kul! Skulle jag också vilja, men det var längesedan jag var smidig nog! :)
Gravvomage - karlarna kan ändra sig, det har jag upptäckt!

välkommen: http://skuggtjejen.blogspot.com/

Tudorienne sa...

Jag kan rekommendera boxing, vet inte om det är nån kampsport? Skitbra träning i alla fall, men se upp med gymkejdornas mes-träning. Gå till en riktig boxningsklubb istället, de har också boxercise. Så att man slipper slå nån på riktigt.

Mera bäbisar till alla!

Anonym sa...

nej nej nej, lyssna här nu:

nej till kampsport, jag känner att det är för lesiskt för dig. Ja till simning, man tränar alla muskelgrupper, ingen belastning och tänk alla crazy baddräkter!!

Hobby? ja jag känner att din hobby borde bli att träffa din syster och mig oftare, in en härlig bar och god dryck. där är även mer än okej med dans i slutet av kvällen!

graviditet? hmm jag känner att det kommer vara lite i vägen, så jag säger Ja till graviditet år 2010!

och jag säger även Ja till dubbeldörrar till altanen, dvs bara om det står en flaska kyld bulleb där och väntar på oss!

Anonym sa...

nej nej nej, lyssna här nu:

nej till kampsport, jag känner att det är för lesiskt för dig. Ja till simning, man tränar alla muskelgrupper, ingen belastning och tänk alla crazy baddräkter!!

Hobby? ja jag känner att din hobby borde bli att träffa din syster och mig oftare, in en härlig bar och god dryck. där är även mer än okej med dans i slutet av kvällen!

graviditet? hmm jag känner att det kommer vara lite i vägen, så jag säger Ja till graviditet år 2010!

och jag säger även Ja till dubbeldörrar till altanen, dvs bara om det står en flaska kyld bubbel där och väntar på oss!