onsdag 31 december 2008

Gippi!

Nu är jag äntligen av med gipset och kan avslöja de detaljer ni alla säkert undrar över...
  1. JA, hårstråna har vuxit sig långa och liksom lite lockiga (?) Någon centimeter har de nog hunnit bli men jag har så ljusa så det ser mest ut som ett pojkben i tidiga tonåren. Och nu har jag rakat bort dem. Oh the joy!
  2. NEJ, ärret är inte det minsta snyggt. Det är långt och liksom bulligt och märkena efter stygnen syns fortfarande väldigt väl.
  3. JA, benet är smalare än det andra men eftersom jag redan från början har spinkiga ben är inte skillnaden så märkbar.
  4. JA, man kan känna plattan de skruvat in med fingrarna om man stryker försiktigt. Lite läskigt men också lite...intressant.
  5. NEJ, sagan slutar inte här. Jag kan gå hjälpligt men haltar som en gammal kyrkråtta. Kryckorna måste med några veckor till vid längre sträckor och det ömmar en del. Nu är det sjukgymnasitik som gäller samt ytterligare en operation inom en månad då en av skruvarna ska tas bort.

Inga kommentarer: