onsdag 15 oktober 2008

Nu har jag försummat bloggen igen...

...vart ska detta sluta månne? Ni får förlåta, men jag har faktiskt varit upptagen med:
  1. Att gråta och skrika lite.
  2. Att låta den duktiga flickan vila och öst ur mig sorger och bedrövelser inför (några av) mina vänner.
  3. Att klippa och färga håret i en extremblond, kort frisyr. (Bildbevis kommer inom kort, men just nu har jag en kvissla strax under nosen och en so-so fleecemorgonrock över axlarna...)
  4. Att förhandla fram ett klädpaket från min syster som övertalat mig att hon ska få låna mina favvo-boots ett tag framöver.
  5. Att hänga i soffan med min man, något jag kanske inte prioriterat på sistone.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är självklart förlåten.

Ibland måste man få skrika och få ut ilska, sorg, frustration osv.

Och prioritera sig själv (frisyr, kläder) och de nära och kära (syster och man) är banne mig vad som behövs i mitten av oktober för att man överhuvudtaget ska orka med.

Men kul att du bloggade om det ändå :o)

Sandra sa...

Skänker dig en varm tanke.

En Lisa... sa...

Tack kära ni!