söndag 1 juni 2008

Veckans ABC - H

  1. Lilla H såklart. Vilken drömkille han är. Idag har han fått sina första tok-utbrott, han satt också klistrad i min famn i säkert fem minuter när vi fick besök. Blyg för första gången. Supersött!
  2. Huvudvärk. Jojojmänsan. Jag har vaknat med huvudvärk varje dag den här veckan vilket är alldeles olikt mig. Men idag slapp jag den och jag hoppas att den håller sig borta.
  3. Hemmapysslarna i kvadrat. Det är vi. Idag har Sambon altanat för hela slanten, det blir jättefint. Och stort!
  4. Hängbuk. Jag vet inte vad jag ätit, men antingen har jag ätit för mycket eller så har jag ätit något som gjort att jag svullat upp som värsta, ja inte vet jag. När magen står ut mer än brösten... då...nä, jag finner inga ord.
  5. Högsommarvärme och jag älskar varenda sekund. Men nu när man har barn blev det exakt noll sekunder över till att ligga ned och läsa bok i solen.

Inga kommentarer: