torsdag 26 juni 2008

Ut ur garderoben del III




Lite stolt, efter inlägget igår gick jag upp och började röja i garderoben. En plastsäck blev det, inte illa, det är ju bara ett drygt år sedan jag slängde ut fem säckar. Nu hann jag bara med stora byrån igår, kvar finns lilla byrån, klädstången, jackor, skor och handväskor. Återkommer om dem. Följande kunde noteras under rensningen.
  1. Jag har väldigt många BH:s men alldeles för få underdelar. Vart har de tagit vägen? Slängde i och för sig 5-10 stycken. Köpte två fina trosor på Åhléns idag för att börja bygga upp nytt trosförråd.
  2. Ja, jag har mycket svarta plagg. Men också en förkärlek för röda/rosa överdelar verkar det som. (bilden)
  3. Hittade två par jeans jag ska göra cut offs av. Jo, det funkar igen. I am so on trend (nytt uttryck jag lärt mig!)
  4. Sparade bara ett par för små byxor. Inte illa!
  5. Slängde två plagg jag bara använt en gång vardera. Shame!

Inga kommentarer: